T E N G A H S E R A B U T K E P A L A . :(

salam , yeah dapat juga update . rindu dekat blogger aku . :) .. oky firstly aku na cerita pasal aku la pasai sapa lagi kan... Orait . firstly , sejak sejak kebelakang ni aku semak pala otak wey . keja kursus berlambak wey . maklumat aku perlu kan kau disaat saat ini . maklum la aku from 3 . so aku kena la uad sorang sorang . kalau sapa bantu pun hanya mampu my friend & teacher . :D so tenguh tuhH tuhH .. atas tuhH ada muka aku kan nampak ceria ja... hampa na taw da da da ... sebenaq nya hanya di luar aja ceria tapi di pala otak ney hanya ALLAH ja mampu memahami hidup aku. PMR mari pala otak serabut. periksa pertengahan tahun wehH ,, getaik sat . nak harumi ujian ujian allah . tapi.. aku kena tambah semua cabaran & dugaan ini . di sebalik itu juga mukin ada hikmah nya... aku terima sedanya tapi.. aku perlu kan masa...insyak allah otak aku yang terbelit ini aku normal . so korang doa kan aku oky . yang mana PMR or SPM gud luck . smoga anda akan berjaya dalam hidup anda.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan