cerita dengan penuh kebahgiaan

assalammualikom , huh , seharian aku di peluk sepi di tubuh aku ney. boring wey . dudo rumah dah tak taw maw uad apa dah . kalau dudo ruma tok aku tak pa la jugak buly ajak BF aku kuluar tapi ..... aku dudo ruma aku sendiri so tak buly la . nanty orang kampung buat gosip 1 MALAYSIA pulak . kan payah .dengan muka boring nya aku pozin pagi tadi untuk menghilangkan boring aku . menunggu BF aku ba8 sekolah . pada pukul dua. korang nak tengok hasil aku edit siap dah . sat sat na uplod.


hAAa . ini la hasil nya . macam macam bagai kan aku buad muka . tapi ... terasa boring pun ada pagi tadi masa menunggu BF aku ba8 . sbb handfon aku tak akan bunyi kalau tanpa dhia yang kol . aku tak kan ketawa sorang sorang mcam terencak akal . kalau dhia tak texs mesej dekat aku . so aku boring ney lah yang menghasil kan foto dekat atas tu... .

so ada sato lagi cerita ?

tadi BF aku p tusyen kan kan kan . so aku terasa boring ya amat . berfacebook pun terasa boring jadi ... aku dah tengok dah jam pukul 10.oo jadi aku dah teragak BF aku dah ba8 . jadi aku buad rancagan perkena kan si dhia . na tahu tak ayat tu macam mana . sat na bagi dekat haing baca..

NUR FAZLINA BT ZULKIFLI ,
telah si masukan di hospital sultanah bahiyah .
kerana beliau accident pada jam 9.oo malam tadi .
beliau di langgar oleh :

kereta mainan adex beliausekarang ini.
anda telah tertipu oleh beliau .

jadi dah baca dah... haaaa ayat tu la pada mula mula BF aku caya meh tang last dy terkena dah . dia cakap dy kalau tak nak p dah hospital . merawat aku . HAHAHA jahat kan aku . cam tu lah kalau aku boring . aku na cari pasai dengan dhia... jadi tekat ini la aku mampu cerita hari ini/ oky bai .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan