M U K A M I N T A K L E P A S R I N D U D E K A T S I D I H A . ):


salam , ?
budak hot
budak cantik
budak cumiy
pakwe handsame
makwe cantik / cumil / cute .

ehhH . ehhhh . ehhhh
silap taip lahH ....

nak taw kan aku nak taip apa?

firtly , wow , pasai apa lagi kalau bukan AKU RINDU BF AKU SIYOT . hendak melepas kan rindu cam mana mai habaq sat cek oiiiitT ... dah tak tau nak buat apa dah cek oiiiihH ... tuhH tengok gambar kat atas tu dah jadi kod len dah . muka mintak lepas rindu dekat bf aku . cepat la cek oiiihH bila mau jumpa dia nehhh rindu siyot bagang . neek week , lepaih kelantan & terangganu . ganu ganu kito . tutuh la dalam iklan tb 3 . rindu siyot bagang dok sana 2 hari siyot . sat sahaja tu kan... hari yang membosan kan dok sana wey . bagi la sat ciri ciri hilang rindu nehhh.. jagan do kedek kedekut sangat nahhh share sikit nahhh .. (:
oky , aku mampu taip nehh ja dekat hang tak dak masa aku nak taip panjang panjang dekat hang oky . bai . terima kasih baca blogger aku . :)
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan