cerita ini tanpa tajuk .

wow ! permulaan mw bubuh ASSALAMMUALIKOM ?
jawap tau haingg oittT..

hurrmm . sekejab aku tak tau pulak mahu cerita apa dekat haing . okeh aku ada sato cerita untuk korang mengenai aku dengan bf aku . Lala . mesti haing cakap tak dak keja cerita lain ka na update . oky . sorry tak mampu taip yang lain . tak mau baca pi berambus dari blogger aku . oky .. minggu ney mama aku dah nak ambik fon jadi aku menangis dekat bf aku . smpai dhia pun dah tak tau mau uad apa dah dekat aku . jadi dhia pon pikiaq dhia ada sato fon dhia pon bagi dekat aku . jadi sekarang aku dok guna fon tuhH .. dan.... hari khamis . dhia ada kem . kira kira kemarin la. wow ! boring wey . dhia tak dak hari khamis hari tu aku sampai bad mud tak dak sapa aku nak ajak melawak . lepas tu aku pun on9 fb . nuhH stai pkat kawan kawan aku tak on9 sma. boring wey . sumpah . time tu aku rindu gwla dekat dhia . oky . sebelum aku nak tido dhia sempat hantaq macej dekat aku . haaa happy wey . lepas tu ada dalam 10 minit . dhia cakap nak start balik dah oky . aku pun cam nahh ta pa . asal kn sebelum aku tido aku dapat mecej dengan dhia..

tomorrow , dhia kejud kan aku pkol 7.05 macam tu lah yeah ,. seronok sat wey . dapat mecej . dan dhia cakap ada ceramah . aku pun oky . jadi rindu gila wey dekat dhia. sunyi gila dhia tak dak . tak dak orang aku nak ajak melawak. oky dalam pukul 9.00 cm 2 dhia hantaq mecej dhia cakap dah balik dah. wow ! teruja sat dah balik . buleh aku ajak dhia melawak tapi ... tak kesampaian sebab dhia letih tido ta cukop . tp.. aku faham , sebab mesty letih tido pukul 3.30 bgn koi 5.20 wehH . spa ta gantok.. tapi aku just oky ja.. aku suruh la dhia pi tdo so . aku pun . boring boring boring dua hari wey . tak dak orang untuk ajak melak . tapi masa dua hari tu aku melawak jugak dengan dhia tapi tu pun sat ja...
aku cam mana tak pa.. asal kn benda yang dhia habaq tu smua betul . boring wey dudo rumah . oky..
tekat ney ja aku mampu cerita dekat haingg.. kbai..

|ilopbeuyouall| XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan