Sakit hati gila gila

Today memang tak puas hati dengan keputusan peperiksaan ujian dua, baru dapat subjet BI , Sains , Pendidikan islam and sejarah, lagi lagi tak puas hati dekat sejarah susah gila gila, dan tak puas hati tengok keputusan macam mana pun kena terima la dengan seadanya, tambah tambah BI ya allah, macam nak nagis ja turun merudum gila, memang la keburukan datang dari kita kebaikkan datang dari allah, but aku sabar dan redha ja dengan semua nih, mybe disebalik nih ada hikmanya dan manfaatnya,

Tambah Tambah aku geram time sir bincang pasal matemtik walaupun tak dapat lagi markah peperiksaan , tapi hati berkata kata sangat sangat ______? macam nak nagis sahaja memang Tambah bincang tadi pun memang geram gila tengok, subjet bulatan memang paling aku tak suka dan lemah but subjet bulatan tu jugak lah yang masuk banyak dalam ujian bulan dua, =-( memang tak sanggup la nak hadapi semua nih, but, final exam ada lagi, aku harap final exam aku meningkat dan meningkat harap sangat sangat final nihhh keputusan aku elok gila gila, tapi kena usha jugak, kalau tak usaha macam mana nak dapat keputusan yang elok,

Hurrrm, Lagi dua bulan sahaja lagi nak sekolah memang la seronok dua bulan lagi nak sekolah tapi next year nak ambek SPM pulak alahai lagi la kena fokes kalau subjet sejarah and Bahasa melayu tak OK jadi KO memang padah dan Memang parah terok la lagu nihH,, Kalau tak pulun harap sangat sangat final exam aku meningkat dan meningkat, oky eiyna tak larat dah terasa pening sedikit, take care, goodbai assalammualaikom? -_-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan