Alhamdulillah,


Alhamdulillah, petang tadi time dok main telefon mama terlekat twitter lama save paswek tekan tekan terai on lappy on twitter lama tengok tengok boleh alhamdulillah la, tak sia sia aku usha selama nih Hahaha gegeh pulak aku nih Hohohohohox, so korang tak payah dok pening sana sini, sekarang aku ada twitter @ceriakmu sahaja kala twitter @eiyna_stella to yang tu aku dah buang gambar apa semua but, kalu aku perlukannya aku akan online twitter tu,. but jugak aku selalu guna dan lasak gilah gilah twitter @ceriakmu lah heeehe seronok tak tersangka tak terhingga hamoiih hamoiiih Hahahah seronok la sangat aku nihh sat lagi jadi kod leh. haihhh merepek pulak malam nihhh.

Jadi kepada korang twitter kalau online dekat fon jagan out kalau jadi macam aku kan senang heeehe ni pun naseb ja, kalau tadak twitter dekat fon mama tu, memang tak merasai lah lagi twitter @ceriakmu tuhh apapun yang belum followers aku lagi followers la nah nah nah, jagan buat buat lupa pulak kan karang aku menagis korang tak followers aku, Hahaha okey la, apa pun out dulu esok nak sekolah lah mengantok, tace care , Assalammualaikom? =-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan