boroiii aku , abang along,


Abang along aku memang macam ni , selalau dikena kenakan aku , mentang mentang kurus dari aku , jom pi boh boom dekat dia ramai ramai , dia ni seorang yang baik , kuat ceramah , sayang aku nerr ? aku tak tau pi la tanya dia sendiri , Hahaha memang satu pala dengan aku , dalam sehari tak sembang keling , paria semua ada memang aku tak leh duk , sebab tak boleh kelai dengan dia , now dia dah balik PLKN haaa noti facebook aku and twitter aku penuh dengan nama dia sahaja , 4time reja sembang paria ja lepas dia balik dari bak pepatah abang boroi aku , "NERAKA PLKN" HOHOHOHO dia ni memang selalu nasihat aku , kalau pelajaran aku terlampau stress selalu ja lepas dekat dia, and samadengan dengar ceramah la dengan abang boroi kalau cakap susah dalam pelajaran , abang boroiii ni memang buat aku begang macam sewel , selalu nak bagi ja ada aku marah dengan dia , Hahaha adek beradek kelai pun tetap bahagia , Hope aku kekal jadi adek angkat dia , sebab dia la paling aku rapat sebab satu kepala , satu malaysia , dengan aku . penat story , nak pi minum kopi o dulu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan