Buah Hati Aku


Dia dok higaq , dia dok bising itu lah kawan aku berbaju biru bertudung kelabu, sebab gambar dia tadak dalam belogger aku dia jelly tengok foto geng geng aku yang lama , sorry sayang janji dengan haing dah lama now, tadi kena higaq and dia merajuk sekarang baru aku nak post, bukan tak nak buad new post tapi terasa malas malas malas sangat kalau nak aku post selalu doa aku jadi budak rajin , ahahaha ohH terpecah tembelang aku sebenarnya hahaha, and depa 3 orang ni buah hati aku kedua., yang pertama mesty la my boypren aku , yang sangat hensem, and now, balik kepada kawan aku tiga orang ni. firstly, baju kuning yang melambang mergong itu adalah atifah dia dok sebelah aku , Ahahaha dok sebelah aku memang dia tak larat nak layan aku , aku seorang kuad menyebang , suka kacau dia belajar, Hohoho yang kedua aien, haaaa bab sains nomber 1 kalau ada permasalah bahasa sains jumpa dia fb dia nama aien sahaja , Hahaha and baju biru terang tu sheera , dia ni seni lukis bodo bodo ja kalau hampa tengok , last sekali dia dapat nomber 2, memang tak puas hati la dengan dia , seni lukis bodoh bodoh ja dapat nomber 2 aku lukis punya penat dapat nomber 4 nih yang aku panas , hahaha .. yang baju kuning tu bab sejarah dialah nomber 1, aku kalau sejarah hampa nak tau tidur dalam kelas la jawabnya ,
 story sotry sotry ! tak larat taip dah nanty new post pulok aku buadm bai bai, nak pi makan,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan