dua hari bersama abang and sis pesi - uum

Today , aku nak cerita sepanjang aku berada di sana seronok sangat sangat sis and abang pesi dekat sana (Y) cenggini habaq haing ,. seronok . banyak pengelaman belajar dari depa , macam macam aktiviti semasa disana , memang rugi kalau sapa sapa yang tidak pi ,. haahaha sementara itu jom tengok usya usya gambar sikit nak bagi hampu tu cemburu ,


bersama yaya , sebelum balik bilik mesti senyum and usya dulu cambre.
senyum senyum , cun dak cun dak cun dak


Time ni dalam lap gila APPLE to first time to dapat pegang epple , tengah belajar pasal adobe photoshop , kesian dekat abang nabil dia yang dok tunjuk dekat kami . kami dan lagi dok usya dekat cambre lagi apapun dok dengan depa memang jadi mental reja dok gelak empattime.,.


Abang nabil tengah baca apa pun aku dah tak ingat , tak silap aku kami reka yang sajaknya , terbaik sajak tungang terbalik kelia , cayalah hahaha



bersama sis pesi , aku tak ingat nama sis ni . hehe kejamkan sampai tak ingat kak ni senyuman dia menawan. time kali terakhir perjalanan nak pi lap .
terselah kekuningan aku kan, cundak cundak kawan sebelah aku tu , nanak nomber dia . 999 nerrg to nomber dia . Hahahaha
time dekat tasik , bersama adik suhaila , nampak benor aku pendek dari dia Hahaha .. cun kan cun kan kami . kalau cun dok diam . :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan