22.11.2012 -hari couple-

Hari ni aku jumpa someone waa terharu sebab dah lama tak jumpa dia hensem kowd dia potong rambut . ceycey hensem too best jugak dapat jumpa duduk melawak dua orang =) tetapi hari tu jugak aku dapat cincin eceh budak tu sweet la selalu bagi aku gelak ja duduk dengan dia . tetapi nak dapat cincin tu pun kena buli . nak tau dia buli aku macam mana alahai malu la aku nak cerita dekat hmpa rasia key . and hari tu jugak hari couple kami . Alhamdulillah sudah dua tahun kami hadapi sama sama . pelbagai dugaan dan cabaran ada jugak kenagan manis dan ada jugak kenangan pahit kalau di ingatkan balik memang nak tergelak tetapi sedih pun ada jugak , apa pun mula hidup baru buang yang keruh ambil yang jernih . aku harap dia selalu suka dekat aku dan tak berputus suka dekat aku . i love you sayang , :D aku harap si dia baca apa yang aku update ni .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan