sweet memori with my family ,

assalammualaikum , ceh , apa pun aku nak cerita pasal hari raya aididha . wah sangat seronok hari raya kedua . kenangan sesangat bersama keluarga bukan senang . best gila raya ramai ramai dekat rumah tok aku apa pun sedih jugak pakdak , pakngah and makngah aku tidak dapat bersama kami semua . depa ada hal masing masing . sangat seronok la wee macam macam aktiviti dekat rumah tok aku . meriah bukan senang nak bersama family ramai ramai kan .dekat sana ada korban lembu best jugak dapat tengok tapi panas . and selepas semua selesai korban yang paling best kami sekeluarga dapat tolong menolong masak bagi mak menakan aku , bagi yang lelaki depa sedia nak bakar sate wuw sedap kan . best ohH bukan senang nak bersama keluarga . jom terejah foto dulu .
jadi ini hasil titik peluh aku . mama and makjang aku mencucuk sate ney . kalau  berejam cucuk akhirnya siap jugak  kan maklum lah baru belajar , bukan senang nak cucuk sate ni dia ada cara jugak tau nak cucuk sate mi tak boleh men pakat hentam saja .
yang pakai baju hitam abah aku , pakteh and makteh aku yang dok tengah bakar sate nyumnyum sedapkan , haaaa ni la bakal bakal nak jual sate . Hahaha 

ni pulak dua laki bini depa do bakar sate ni la cara cara nak bakar sate bak pepatah bakar sate serah la dekat depa dua depa dua boleh gagah pakar sate nihH

baju hitam ni pulak abah aku . ceh , nak belajar la kata kan kod kod lah boleh buka bines sate pulak hehe apa apa pun aku hetam sahaja reka cerita . haha..

wawa ! tengok tu twngok tu , sedapkan rugi tak datang rumah aku , 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan