bertepuk sebelah tangan tak akan jadi , tapi kalau bertepuk dua belah tangan akan menjadi .

hampa faham tak maksud aku , mesti la fahamkan sebab senang ja tajuk yang kat atas tu kalau korang tak faham mai aku nak story sikit . . tak salah kalau kongsi story kita dekat orang kan . so jom terejah story aku dekat bawah ney apa pun tak dak mengena dengan aku pun oky . sahaja nak membuat story tak mau bagi hampa boring . jom terejah dekat bawah ney .

bertepuk sebelah tangan tak akan jadi , tapi kalau bertepuk dua belah tangan akan menjadi . " ( pasal cinta )
firstly , aku nak cerita la hampa penah tak terfikir kalau perempuan yang gatai dok kacau bf hampa dok ngorat bf hampa tapi hampa pernah tak terfikir , betulkah bf hampa tak layan perempuan tu ? kalau dia tak layan itu bagai bertepuk sebelah tangan and kalau perempuan tu pun gedik bf hampa pun gedik jugak layan itu di namakan bertepuk dua belah tangan . korang mesti sakit hati kan . tapi kalau dapat bf yang bertepuk sebelah tangan alhamdulillah la kan , laki zaman sekarang bukan boleh percaya sangat kan . tambah tambah perempuan sekrang tak malu . macam dunia sudah terbalik sahaja perempuan pulak yang mengorat lelaki kan . pelik la zaman sekrang niy . patot nya lelaki kena ngorat perempuankan . btw semalam baru aku mesej dengan bf aku , aku tanya dia kenapa tak nak ambek lesen kereta ? dia cakap tak nak la nanti perempuan pakat ngorat dia . zaman sekarang perempuan memang suka laki naik kereta . ecey memang betul pun soalan tu . tapi kalau bf aku bertepuk sebelah tagan tak akan menjadi . tapi alhamdulillah jugak bf aku fikir macam tu . aku harap bf hampa pun macam bf aku jugak . biar story asalan kita tak pedih hati . just nak kongsi ja story dengan hampa . ada sesetengan bukan story aku sebenar just nak beri contoh sahaja dekat korang . :D kbabai , >_<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan