telefon telefon telefon . aku perlukn kau .

assalammualikom ?

Itu la setiap update kn slalu ja perkataan assalammualikom? jagan marah aku oky . itu W A J I B bagi umat yang beragama islam . oky nak tau sangat sanhgat ka aku perlu kan telefon telefon telefon ? wow ! nak taw ? perlu ka? banyak soal la nohH . jom kita kongsi cerita . oky . permulaan ayat . 

oky korang aku perlu kan sangat sangat telefon sbb mama aku nak ambek fon dh lepas cuti seminggu ney bulan 3 jadi aku pon idop tanpa fon ney stai haing taw taw la owg couple cam mana . fon dengan diri kita ney tak boly pisah taw nak lekat aja di tangan . mesty haing na taw pasai pa mama aku nak ambek fon . haaa beratus kaly aku dah update kat blogger aku ney .. haing tataw lagi meh aku nak bagi taw . mama aku nak ambek sebab aku nak PMR oky . wow ! pmr mari oo .. sudah masa belajar mama aku cakap fon pun suda mari mari ooo mama aku mintak .. jadi aku pun just peninx sngt-II aku jenis dgn fon payah sikit nak berpisah jadi aku rancang dengan boyprent aku yang paling aku sanyang tu la.. aku cakap aku nak pinjam dekat kawan aku . pas aku akan men mesej dengan dhia belah malam ja untuk melepas rindu kata kan . amaklum lah orang sedang mabuk cinta biasa la . bukan haing tak pernah mabuk cinta kan kan kan . tak payah dok buat perak dekat blogger aku . pastu boypren aku pun setuju . okenggg . aku pun okenggg . aku mintak sangat sangat kawan aku boly tolong aku . kalau aku dapat ja fon dari kawan aku insyak allah kenangan itu akn aku ingat sampai bil bila . insyak allah .ta sia sia aku dapat kawan cam dy . kalau aku dapat fon toohH.. wow ! pajang kan cerita ney .. macam karangan plak dah . karangan ta panjang macam ney . HEHE oky la.. takat nehH ja aku mampu cerita dekat haing..

terimakasih sayang sebab haing mampu baca cerita aku . nanaty kita kongsi lagi oky cerita . | ilopbeu | :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan