photoshoot bersama sepupu sepapat tercinta ,

hari ni ada fotoshoot bersama sepupu sepapat tercinta seronok bila melawak dengan budak budak.
JOM TEREJAH photoshoot saya awok . ? heeehe


peace iklan colget . gigi putih dan sihat macam harimau . comel kan budak ni kecik kecik dah pandai pozin dah and seterusnya foto . lagi menyegakan 


acucakcucak. alahai , abaikan plaster luka dekat dengan mata dia to maklum budak budak nakal kan . semua benda nak tempek dekat muka walau luka sikit pun . heehe segak dak . atudiaaa


mohd zarif quyyum bin _______________ atudiaa atetembamkan budak ni . budak ni selalu kena dengan aku pipi dia memang aku geram . macam aku nak pinjam sahaja bubuh dekat pipi aku . heeehe,,,

last fotoshoot.


aucak cak , comel lagi budak ni kan. Hahahaha perasan beno aku , jagan kutuk tudung herot petot lahH tau lah hampa lebih segak pun . apa pun kesudahan aku hanya mampu di sini sahaja . sepanjang aku update hampa rasa tak seronok sorry oky . aku masih belajar mambuat ayat yang lebih menarik perhati hampa. aku buat story ni pun hanya sekadar seronok seronok sahaja bukan nak update kerana gedik gedik and hot gitu la katakan . kalau sudi terejah lagi blogger aku tau . i love you sayangg.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan