Happy bufday my grandmother,

assalammualaikom, oraitT sudah bacakah tajuk di atas mesti sudah fahamkan so kemarin 05/01/2013 tarikh hari jadi tok aku . and tak tau lah hari jadi yang keberapa eceh cucu apa lah tak boley pakai umur tok pun tak tau jadi sorry oky . i love you grandmother and semoga tok aku panjang umur dan dimurahi rezeki . btw menyembang sahaja boringkan? jom terejah gambar di bawah .






btw ni lak kek bufday tok aku . sedapkan nyumnyum sudah korang telan yaq liur . btw ada lagi foto jom terejah lagi . asyik teliur ja baik tengok seterusnya . jom terejah lagi di bawah. :)



 acucak . haaaa tengok dah ka foto di atas tu segak dak tok aku . segakkan kau ada tok macam aku . btw tok aku happy sahajakan cucu and anak anak pakat sambut bufday tok aku . mak mana tak happy kalau anak anak pakat sambut bufday mak . btw semoga tiap tiap hari tok aku akan senyum macam ni . amin ..












Tiada ulasan:

Catat Ulasan