masa cuti sekolah acani la jadinya

Seminggu sahaja pun cuti tetapi homework belungguk , aku rasa nanti buka sekolah macam mana cikgu bagi dekat aku macam tu jugak aku bawa pi sekolah tetapi aku tak sangat sekejam itu. aku akan buat jugak demi  masa depan ahaha ayat tak boleh belah pulak dah ., tengok dekat atas gambar to tadi aku cek dalam beg sekolah aku tengok tengok atudiaaaa baru sedaq homework sebanyak tu tak kan tak ternganga lagi tera tu. Ahahaha aku comfem buka sekolah ni ramai yang tak buat homework di rumah caya la. kalau buat pun separuh sahaja. Hahahaha trerbaikkk la. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan