dalam kelas pm.

Alhamdulillah impianku telah tercapai so aku dah start belajar tentang multimedia sangat seronok . memang la seronok dah aku minat . kalau orang yang tak minat tu memang tensyenkan tapi sapa takmau multimedia bahagian cambre . bagi aku multimedia ni sangat mencabar kadang kadang tapi kadang kadang seronok jugak dapat pun cikgu yang sporting jenis tak cakap banyak . hehe cikgu to hensemm ohH haha.. tengok dalam tengah buat kerja pun sempat senap lagi dalam kelas pm . yg tutup muka to kawan aku . eh eh pemalu tau dia ni . so dia tutup muka bagi nampak mata ja. hehe time ni kerja tak siap lagi tapi senap dulu time nak balik barulah kelang kabut nak buat bagi siap hehe.. okey btw ada sesetengah tu tak faham lagi production multimedia to apa . orait aku nak cerita dekat hampa multimedia to bukan hanya sekadar nak edit foto dan pegang cambre sahaja selalu cikgu cakap itu ta berapa penting yang penting logo kapal haa tengok sahaja senang tapi masa aku tas ujian hari to agak senang tapi mencabar jugak tau . dan animasi . dan lain lain lagi . kebanyakkan pelajar selalu salah dengar pm ja mesty cakap bahagian cmbre and edit ja. tapi kalau berminat masok ja hehe tapi sangat seronok sapa minat baik masok cepat hehe.. tengok macam aku selalu tersenyum sahaja . aku harap moga impian aku tercapai dalam matlamat hidup aku . ... AMIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan