kerajinan menaip.

assalammualaikom .?

kerana aku kerajinan meniap aku menaip perkatan yang penuh supaya hendak bagi hampa semua faham apa yang aku taip . oky . firstly , auw auw .. petang tadi aku jumpa boypren aku wow ! best siyot rugi kau tak mahu join . ta sesweet hmpa pun tapi memang best dapat buad kerja sekolah dengan boypren aku. sahaja pun buat sekeqat ja. tak larat nak buat wey . balik sekolah pun belum lagi penat tapi ada semangat untuk jumpa boypren aku. auw auwaku gedik yah ikot suka aku la. tak kacau hidop kau sedikit pun . tak puas lai lai dekat rumah aku ada padang . gomoi gomoi . tapi tak manis la kalau perempuan gaduh. eh eh eh . apa masuk topik lain ney . aku nanak cerita pasai boypren aku . haih . petang tadi jumpa boypren memang best la.. qajing do usya muka dia abaq hainggg rindu wey . dah la sekali senyum tergugat iman aku . h e n s e m . beb tapi mesty orang kutok kan kalau aku kata dekat boypren aku hensem padahal tak hemsem . orait ito bagi kau tak hensem bodoh . bagi aku boypren aku hensem. memang la dekat boypren kau . kau cakap hensem sebab kau minat dia macam tu jugak la aku . LAin kali nak cakap pikiaq dulu oky . ooiiittt aku mud baik hari ini tu yang taip banyak.

heeeurrr . banyak minggu kan aku tak update dekat blogger sorry la aku ikod mud rajin jugak. kalau rajin macam hari ini aku taip la. kalau aku malaih bukan kata nak taip. nak buka blogger pun tak teringin. harap f a c e b o o k . ja aku qajin do on9 on9 on9 . yg tu ja kerja aku..

oky tekat ney ja aku mampu cerita dekat hainggg . Assalammulaikom.?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan