bersabar nur fazlina . bersabar kn separuh daripada iman .


hye . hye . hye semua sebagai permula an assamalammualikom ?
sediy nya aku kemarin gr gr my mumy tak bagi jumpa . my bf coz takot nanty orang buat gosip 1 malasysia bila orang tengok ... sediy nya..... & today . my mumy ajak nak pi uma my grandmother gr gr aku pikiaq today mau jumpa my bf . tp ...... tak kesampaian ... sediy gat ehh kemarin aku sampai nagis punya mintax izin nak jumpa my bf . tp ... my mumy ckp tak buly gr gr alangkah tak tahan ayak mata mengalir la .... dah bapa minggu tak jumpa si dia . rindu lahH ... tp tak pa insyak allah kalau my mumy bagi kamy akan jumpa juga . my bf ckp bersabar ja la nak buat cam mna dh tak boly jumpa so aku pun kna bersabar bnyk ja la . 
oky . takat ney ja aku boly cita kat korang . 
thank you . krana sudi membaca . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan